بهترين هديه خدا

یه اهنگ خوشگل واسه فرشته کوچولوم

1392/8/12 15:48
نویسنده : الهه
488 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان

امروز یه اهنگی شنیدم که دلم برات ضعف رفت چندبار واست خوندمش . حالا شعرشو اینجا واست مینوسم اهنگشم که از تو دل مامانی میشنوی .

تازه ديروز هم رفتم دكتر و يه بار ديگه صداي قلب جيگرتو شنيدم و كلي ذوق مرگ شدم

عاشقتم جوجه ی مامان

niniweblog.com

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی ....تو

دنیا فهمید که تو انگار نیمه ی گمشدمی ....تو

زندگی خیــــــــــــــــــلی خوبه

چون که خداتــــــــــــــــو رو داده

روز تولدم برام فرشتشـــــــــــــو فرستاده

خدا مهربونی کرد تو رو سپرد دست خودم

دست تو گرفتم و فهمیدم عاشقــــت شدم

 

اورده دنیا یدونه اون یدونه پیشه منه

خدا فرشته هاشو که نمی سپره دست همه

تو نمی اومدی پیشم من عاشــــــــــقه کی میشدم

به خاطره اومدنت یه دنیـــــــــــــا ممنون توام

خدا مهربونی کرد تو رو سپرد دست خودم

دست تو گرفتم و فهمیدم عاشقت شدم

 

 Love heart 785

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صفورا مامان آوا
16 آبان 92 11:34
عزییییییییزم وبلاگ خیلی زیبایی داری چه خوب که از همین الان براش وبلاگ درست کردی منم از همون اول بارداری همه چیزو نوشتم و خیلی خوشحالم از این کار در مورد خرید از فروشگاه نی نی تاپ پرسیده بودی من مزونم نوبنیاده اگه دوست داری می تونی حضوری بیای اگرم نه که می تونی تلفنی سفارشتو بدی و با پیک یا پست برات میفرستم اینم شمارمه 09309198044 البته اگه بتونی بیای یه روز از نزدیک ببینی چیزای خیلی تاپی واسه سیسمونی دارم